miercuri, 8 iulie 2009

Despartirea de Michael Jackson, o afacere de marketing

Spectacolul oferit de "organizatorii ceremoniei de inmmormintare" a Regelul Pop, a fost jicnitor la adresa fanilor si a memoriei marelui disparut, dar a fost in schimb o mare afacere pentru cei ce au dorit sa stoarca si acum, dupa ce Michael a plecat dintre noi, niste milioane de dolari.
Omenirea s-a degradat moral, uluitor, doar in citeva decenii.
Presa "stoarce" orice eveniment, fie si o tragedie, in dorinta nebuna ( si nefireasca, cred eu ), de a face "audienta".
Lacrimi false, personaje dubioase, prezentatori, sau "scriitori la fituica", care mai de care mai afectat si mai interesat sa speculeze momentul, amanuntele...
Marketingul este in tot si-n toate.
Nimic nu se mai intimpla fara marketing.
Marketingul a devenit o maladie a omenirii.
Pe unii ii face fericiti, in detrimentul celor multi, saraci cu duhul si pacaliti in fiecare clipa ca fericirea este doar pentru cei... naivi.
Marketingul a ajuns prea departe.
Ceva sau cineva trebuie sa opreasca aceasta mascarada...