joi, 11 iunie 2009

Miturile astea, ale politicianismului mioritic, trebuiesc stirpite din fasa


N-am nimic impotriva miturilor.
Nu-mi plac prostii.
Urasc minciuna si demagogia.
Nu-mi plac impostorii si fatarnicii.
Urasc dictatorii prosti si lingaii care-i sustin.
Imi plac oamenii verticali si ma-nclin in fata valorilor umane.
Nu pot sta indiferent cind vad ca unul ( sau unii ), incearca sa ma ia de "prost", incearcind sa-mi spuna ca el detine "piatra filozofala" si nu-mi vorbeste decit despre filozofia propriilor interesele, sau ca el a inventat roata si nici macar nu stie ce-i cercul, sau ca este "fata mare" cind se vede "de la o posta" ca este o tirfa...
De aceea, uneori incerc sa fac diferenta intre gainari si oameni de isprava, intre bune intentii si dispret, intre mitocanie si sentiment, chiar aici, in acest blog...

3 comentarii:

  1. 1.Bine spus! Daca sunt dictatori, macar sa fie destepti. Dar la noi nici tiranii nu au prea multa carte.
    2. Imi pare bine ca te-ai hotarat sa iesi cu un blog. Era si cazul, dupa cat de buna muzica dai la Radio Metronom.
    Andrei Paunescu

    RăspundețiȘtergere
  2. George, nu modera comentariile, ca iei din prospetime. Poti recurge la asta doar daca se inghesuie comentatori cu trivialitati. Pana atunci, lasa liber totul. In poza vad ca esti langa Congresul dela Washington, ar fi culmea sa nu fii si cu inima 100% libera.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multam pentru vizita si cuvinte...
    Nu vreau sa "moderez" nici un comentariu...
    Am omis sa scot din setarile implicite.
    Oricum eu multumesc, pentru aprecieri si pentru critici, in aceiasi masura, unui veteran al blogurilor si un artizan al cuvintelor.

    RăspundețiȘtergere