marți, 1 septembrie 2009

Vodafone - sau de la extazul servicilor civilizate, la agonia si mizeria unor servicii execrabile pe piata romaneasca




Prin '98 eram la Londra.
Pe linga farmecul unei metropole care pur si simplu m-a fascinat ( si care ramane pentru mine, cel mai "atragator"oras al lumii, unde m-as intoarce oricind, cu mare placere !!!), m-a fascinat si... sigla unei companii de telefonie mobila, Vodafone, despre care nu stiam mai nimic la acea vreme.
Ofertele pe care le lansau pe piata, la acea vreme in Anglia, mi se pareau incredibile.
Super telefoane la preturi incredibile... 0.00 lire.
Convorbiri cu Europa la numai 0,01 lire/min., iar sambata si duminica gratuit !!!
Imi doream ca Vodafone sa vina si in Romania sa pot si eu sa ma bucur de seriozitatea unei companii care-si respecta clientii...
Visul meu s-a implinit mai tirziu. Vodafone a cumparat Connex, chiar compania la care eram abonat. Gindul meu s-a implinit, mi-am zis.
Providenta a lucrat pentru mine.
Dar visul frumos s-a transformat brusc intr-un mare cosmar, de care as vrea sa scap cit mai curind.
Vodafone a devenit "taparul" telefoniei mobile din Romania.
Servicii execrabile, oferte mincinoase, acoperire din ce in ce mai proasta...
Asta ne servesc cei de la Vodafone.
Am inceput sa tinjim dupa serviciile celor de la Connex.
Aia macar iti rezolvau problema, in timp util si isi cereau scuze cind nu puteau s-o faca.
Astia ne trateaza ca pe "bananieri" si ne baga mina-n buzunar la fiecare "oportunitate".
Ce s-o fi intimplat cu Vodafone, compania pe care am cunoscut-o in Anglia acum mai bine de 10 ani ?
Cred ca nimic...
In tara asta si ei au inteles ca se poate orice si ca isi pot marii profiturile nesperat de mult, fara sa ofere nimic in schimb, doar o spaga sau un ...comision.
Doar traim in Miorita, nu ?

2 comentarii:

  1. ..citeodata,da. Dupa asa blogulet, PRii vodafone trebuiau sa..'dea navala' cu scuze, cu politeturi, cu intrebari. nu ti s-a intimplat, si nu cred ca ti se va intimpla. oare de ce?! p.s. si eu sunt 'cartelata' tot la ei, de 6 anisori, nu m-au convins de abonament, nici de amabilitaturi, si n-am gasit 'nimic' care sa ma intrebe: ei, cum vi se pare ce e la noi?! , zic, subscriu si spun: grav!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am primul abonament facut in Valcea cu Connex pe acea vreme si nu am simtit din partea lor niciodata vreun gest ca drept multumire pentru faptul ca sunt un client fidel. Asa ca optiunea de a trece la alt operator se pare ca e singura posibilitate de a le arata ca exista si alternativa la serviciile lor. Asta naste concurenta iar concurenta la servicii ireprosabile sau faliment in cazul in care nu anticipezi pasul concurentei tale.

    RăspundețiȘtergere