joi, 24 decembrie 2009

Totusi asta-i un blog, nu-i un forum sau o... cocina...

Ma vad nevoit sa ""filtrez"" comentariile, pentru ca totusi aceasta nu-i un forum sau o cocina unde toti "doctii" pot refula...
Respect opinia fiecaruia dintre mioritici, chiar daca nu o impartasesc.
Daca-mi permit sa comentez la radio sau aici, o fac pentru ca, in primul rind am o experienta de viata care, cred eu, imi permite ""sa-mi dau cu parerea"' despre ceea ce se intimpla in tara asta. Apoi aceasta libertate de exprimare este esenta democratiei, nu ?
Nu am "atacat miseleste" pe nici unul dintre cei care nu au "aceiasi parere" cu a mea.
Viata a demonstrat ca am avut de cele mai multe ori dreptate.
Atunci stau si ma intreb: Unde se ascunde "tirania" ?
La mine sau la cei care considera ca daca nu gindesti ca ei nu trebuie sa te mai exprimi ?
Apucaturile astea imi aduc aminte de "ideeologia de pe vremea lu'impuscatu", care credea ( atit el cit si lingaii din preajma sa ), ca cine nu gindeste ca ei este dusmanul poporului...
Daca nu ati trait acele vremuri domnilor "intelectuali", mai cititi, sau mai intrebati in stinga si in dreapta, pe cei ce au simtit ce este aceea "tiranie"... si apoi apucati-va de "combatut".
Altfel riscati sa deveniti penibili !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu