luni, 29 noiembrie 2010

Ce este bine s'avem pe linga casa, o blonda sau o bruneta ?

La sfirsit de saptamina, la indemnul bunului meu prieten Nicksson, dadui un ochi prin bloagele astea de "hi-life", ale unora mai literati si mai talentati scriitori de texte literare (ca in rest e plin internetul de idioti si idiotenii) si observai ca e topenie mare de sentimente.
Se consuma fratioare la sentimente...fara mila si chiar fara cusur.
Printese si printi, ingeri si demoni, hormoni si libidou (virtuali si virtuale), iubiri si drame, birfe ieftine si filozofii de duzina, obsedati si rapandule... ce mai... cred ca netu' bate filmu. Acu' nu stiu daca's si sincere vorbele astora ce incearca sa atinga soclul literatilor sau este doar o refulare cu iz hormonal. 
Aproape toate povestile (sau textele) cu pricina au multa "incarcatura"... sentimentala.
Nu mai este important daca ele sunt traite sau visate.
Nici ca s-au consumat ceva neuroni pina cind acele cuvinte sa ajunga in lumina pixelilor desktop-urilor sau laptop-urilor noastre, nu ?
Acu' ca vaz ca e la moda datu' ca parerea pe forumuri sau pe bloage, adica e vremea bagatorilor de seama si a comentariilor la subiect (chiar si fara obiect !), m-am gindit sa lansez si eu o intrebare, care ma framinta de ceva vreme:
Ce este bine s'avem pe linga casa, o blonda sau o bruneta ?
Nu de alta, dar inca n-am reusit sa dibui secretul...
Asa ca, rogu-va, astept sa ma lumineze cineva.

2 comentarii:

  1. O blonda si o bruneta !!! Parerea mea...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mi-aş dori să fiu din tagma băgătorilor.Cum scriseşi? În seamă, de seamă? În fine. Dacă tot mă dau pe bloage cu delectare la subiect (fără obiect!) sugerez şi eu:

    1. Plantează o blondă. Imaginează-ţi, vorba lu’ John Lennon, dimineaţa pe răcoare când deschizi larg fereastra şi arunci un ochi pe-afară, zâmbetul ei divin îţi va lumina toată viaţă. Sunt designeri de ambient care recomandă arbori, arbuşti şi tufe ornamentale chiar în interiorul casei omului, nu doar înafara ei.

    2. Secretul liniştii desăvârşite îl descoperi însă cu rottweiler sau un pitbull tigrat. Ar mai fi o calitate de luat în seamă: sunt credincioşi/oase până la moarte.
    Daa, roşcatele ce au de le-ai omis din calcul?

    Până te decizi, una de la mine: http://www.youtube.com/watch?v=PMTu86K-IhI&feature=related

    ps Vezi matale, uitaşi să specifici un detaliu. Pe tine cât te-ar ţine balamalele?

    RăspundețiȘtergere