duminică, 13 martie 2011

Apocalipsa bate la usa si noi frecam telecomanda sa mai gasim un subiect de birfa mioritica

N-am mai scris nimic, cam de multa vreme, aici.
Evenimentele din ultimele zile m-au facut sa-mi calc promisiunea si sa revin cu un set de intrebari care-mi macina intelectul (si asa firav, iertata-mi fie modestia).
Vestile despre dezastrul din "tara soarelui rasare" continua sa tina prima pagina a tuturor agentiilor de stiri, a tembeliziunilor, a jurnalelor si buletinelor de stiri, din lumea civilizata.
Daca in Japonia, la nivelul de tehnologie si civilizatie la care a ajuns natiunea nipona, consecintele unui astfel de cutremur sunt dezastruoase, stau si ma intreb ce s-ar fi intimplat daca ni s-ar fi intimplat noua o astfel de intimplare nenorocita (Doamne fereste !!!) ???
Ma cutremur numai la gindul ca ni s-ar fi putut intimpla asta.
N-ar mai fi ramas piatra pe piatra...
Ar fi fost cu siguranta "o primenire de primavara", gospodareasca.
Dar la noi nimeni nu este preocupat de asta pentru ca, nu-i asa, pe toate hirdaurile de tembeliziuni, de dimineata pina noaptea tirziu, dezbatem si combatem divorturile simbolurilor nationale, Moni de Iri si Zavoranca de Pepe si viceversa.
Si nu vad de ce ar trebui sa ne intereseze altceva.
Cum am putea intimpina noi mioriticii apocalipsa daca nu am sti cui ramine motanul lui Pepe ( ca de Felix am aflat ca ramine turnator ordinar !) si ce este mai imoral, totusi :
Sa faci bai curante, in jacuzzi, cu doua rapandule blonde, sau sa faci o felatie soferului, in drum spre caminul conjugal de la Izvorani, cu gindul la Irina, nu ?
Astea-s subiectele care ar trebui sa ne dea de gindit, pentru ca de astea atirna viitorul nostru, al copiilor nostri si al copiilor, copiilor nostri, in veacul vecilor.

Sictir, pezevenghi mioritic !

Un comentariu:

  1. ..asta demonstreaza labilitatea si incompetenta presarilor. N-am vazut pe niciunul care sa iasa public sa-si faca mea culpa.

    RăspundețiȘtergere